Претражи овај блог

КЊИЖАРА ПИСАЦА

КЊИЖАРА ПИСАЦА
Планетарна, најбржа набавка књига и часописа: Дућан "ЗАВЕТИНЕ"

четвртак, 29. септембар 2011.

Обрисано по налогу аутора


Пејсаж из с-и Србије

29. септембар 2011. 14.25

Потврда о објављивању - Јосић Вишњић у антологији Душана Стојковића "Нашијенци"

Напори антологичара и критичара Д. Стојковића остају некако по страни од наше књижевне јавности.
Да ли због малих тиража Стојковићевих антологија и њиховог тоталистичког торза?
Објављујући изборе из Стојковићевих антологија "Заветине" покушавају да скрену пажњу на огроман труд који је овај писац уложио у своје тзв. "ћошкасте антологије".

Видети више http://velikamagaza.blogspot.com/2011/09/blog-post_29.html

 Мирослав Лукић miroslav7275@gmail.com

 ____________________________________

Miroslav Josic mjv@eunet.rs  29. септембар 2011. 17.16  - Мирослав Лукић miroslav7275@gmail.com

Re: Потврда о објављивању - Јосић Вишњић у антологији Душана  Стојковића Нашијенци"
Post. g. Lukicu,

   Vidim da ste na mrezu stavili moju pricu "Mesto i vreme", bez pitanja. To sto je ona objavljena u antologiji Gramatika smrti D. Stojkvica ili u casopisu Dometi (a bice mesta za nju i u nekoj mojoj knjizi), ne daje Vam pravo da "krcmite" (receno balkanskim jezikom) moju muku.
Poz. - MJV.
____________________________

Gospodine Josiću,
hvala na javljanju i upozorenju.
Ja spadam u one neprofitne srpske Veb izdavače, koji ispomažu pisce. U neku ruku, objavljujući Vašu prozu, i proze drugih pisaca, imao sam saglasnost da to uradim od strane izdavača i sastavljača spomenute antologije, Stojkovića.Drugim rečima, ja nemam nikakve koristi materijalne od publikovanja ni Vaše priče, ni priča drugih pisaca iz spomenute antologije. Obavestio sam Vas o objavljivanju,  dakle, postupiuo sam, čini mi se korektno. Ne razumem šta ja to "krčmim"; ali, pokušavam da se dosetim u čemu je stvar. Obrisao sam Vašu priču - sa stranica "Zelene magaze", pa je izvolite dalje, Vi - kako kažete - "krčmite".
Nadam se da ste sada zavoljni.

Sve najbolje,
Miroslav Lukic, upravnik 
Sazvežđe ZAVETINE


Нема коментара:

Популарни постови